SejlSammen

Klubben forsøger at sejle sammen hver torsdag i sejlssæsonen. På dagen aftales hvem der lægger båd til og hvad ruten skal være.

Hver torsdag i sejlsæsonen
ca. 17-20 (følg med på Facebook)

Siden opdateres

Derfor mangler der en del links/menuer/sider

Du får her et indblik i designet på den nye hjemmeside og vi regner med at den er klar i løbet af uge 17 (22.-28. april).

Kommende aktiviteter

6/5 – Tovværksaften

13/5 – Quizaften vedr. sejlads / motor

18/5 – 20/5 – Pinsetur til Lomma – (Man medbringer selv  egne drikkevarer/ klubben byder på en eftermiddagsdrink)

31/5 – 2/6 – Anden sejltur  – (Man medbringer selv egne drikkevarer)

23/6 – Sankt Hans (Mangler en grillmester … måske Rene fra Kabyssen

Klubben, hvor vi hjælper hinanden

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce quis lectus quis sem lacinia nonummy. Proin mollis lorem non dolor. In hac habitasse platea dictumst. Nulla ultrices odio. Donec augue. Phasellus dui.

Læs mere om klubben her

Seneste nyhedbrev

Bliv medlem

Sydkystens sejlklub er klubben, hvor du altid kan finde en hjælpende hånd eller et godt råd fra de andre medlemmer. Hen over året foregår der en del aktiviteter, det være sig foredrag, undervisning, fælles sejlture med mere.

Gå til indmeldingssiden